جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
رییس فرهنگ‌سرای خاوران از اجرای گروه سیرک ریکو در آستانه شب یلدا در ان فرهنگ‌سرای خبر داد.
اجرای سیرک گروه ریکو در فرهنگ‌سرای خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضات‌لو رییس فرهنگ‌سرای خاوران گفت: شادکامی ‌و نشاط از ویژگی‌‌ها و روحیاتی است که در زندگی اجتماعی نقشی اساسی و بنیادین ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که مردم جامعه‌ای از نشاط اجتماعی برخوردار باشند رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا می‌کند، بر همین اساس گروه سیرک ریکو در راستای ایجاد نشاط اجتماعی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند.

قضات‌لو عنوان کرد: گروه ریکو گروهی است که با استعدادهای بسیار درخشان در برنامه  پرمخاطب عصر جدید اجراهای مخاطب پسندی را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان گفت: این گروه نمایشی شنبه تا چهارشنبه‌های هر هفته ویژه مدارس از ساعت ۹ تا ۱۱ و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ویژه عموم شهروندان از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در قالب شعبده بازی، تردستی، حرکات نمایشی، بندبازی و... به اجرای نمایش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگ‌سرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، مراجعه کنند و برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423، 09122857916 تماس بگیرند.
نظر شما