جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، دومین دوره مسابقه اینترنتی «یلدای مهربانی» توسط فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، دومین دوره مسابقه اینترنتی «یلدای مهربانی» توسط فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود. این مسابقه به صورت آنلاین از طریق سایت فرهنگ‌سرا به نشانی it.farhangsara.ir/yalda98 برگزار خواهد شد. 

مسابقه «یلدای مهربانی» در قالب جورچین است و سه مرحله دارد. در هر مرحله شرکت‌کننده باید پس از ثبت نام و اطلاع از شرایط مسابقه، جورچین را در زمان مشخص‌شده تکمیل کند تا بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند. شرکت‌کنندگانی که هر سه مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند، به بخش قرعه‌کشی راه پیدا می‌کنند. مراسم قرعه‌کشی روز یکشنبه یکم دی ماه ساعت  ۱۰ به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرا به نشانی itfarhangsara پخش می‌شود و به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرید.
نظر شما