جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
نمایشگاه گروهی نقاشی «رنگ و سایه» به سرپرستی بنفشه زنده‌دل از پنجم دی ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپا شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی «رنگ و سایه» به سرپرستی بنفشه زنده‌دل از پنجم دی ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپا شده است. در این نمایشگاه ۳۷  اثر طبیعت و سایر مضامین زندگی با آخرین سبک‌های مدرن نقاشی به نمایش گذاشته شده است.                                                                  

بنفشه زنده‌دل، زهرا کمالی، طوبی حسینی، سمیه موصلی، فاطمه عبدالملکی، فاطمه علیزاده، سیده سارا فخرایی، مریم رفعت و هانیه ایمانی نقاشان و هنرمندان جوانی هستند که آثارشان به نمایش درآمده است.

بنفشه زنده دل متولد ۱۳۶۸ است. وی فارغ‌التحصیل کاردانی گرافیک، کارشناسی نقاشی و کارشناسی رشته معماری است و از سال ۱۳۸۸ به طور جدی فعالیت خود را در این هنر آغاز کرد و تا کنون علاوه بر آموزش تکنیک‌های نقاشی به صدها جوان علاقه‌مند، آثار خود را در قالب بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی به نمایش گذاشته است. 

نمایشگاه نقاشی «رنگ و سایه» از پنجم تا ۱۲ دی ماه سال جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ برپا می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 
نظر شما