شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
فیلم سینمایی «موستانگ» با همکاری کانون فیلم قاب نو روز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای خانواده به نمایش در آمده و سپس با حضور کارشناسان نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «موستانگ» با همکاری کانون فیلم قاب نو روز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای خانواده به نمایش در آمده و سپس با حضور کارشناسان نقد و بررسی می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۱۹ آمریکا به کارگردانی لورده کلرمون تونر و تهیه‌کنندگی آلین گلدمن داستان مردی به نام رومان کلمن را روایت می‌کند، یک زندانی که به او فرصت مشارکت در یک برنامه درمانی شامل تمرین دادن به اسب‌های وحشی موستانگ داده می‌شود و... 

شهرزاد شاه کرمی (کارشناس و منتقد) و پیمان شاه میرزا (کارشناس و مجری) در این نشست نمایش فیلم که در قالب سی و دومین برنامه «سینما و جامعه» برگزار می‌شود، حضور دارند.

حضور در نشست برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای خانواده واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند. 
نظر شما