شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
مدیریت فرهنگی هنری مترو ویژه‌برنامه «زنگ مترو» را با هدف آموزش حقوق شهروندی ویژه کودکان در خانه کودک خانه فرهنگ مشارکتی پیشرو برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری مترو ویژه‌برنامه «زنگ مترو» را چهارشنبه ۲۵ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با هدف آموزش حقوق شهروندی ویژه کودکان در خانه کودک خانه فرهنگ مشارکتی پیشرو در منطقه ۷ برگزار می‌کند.

در این برنامه ابتدا کارشناسان مترو در مدرسه حضور می‌یابند و به صورت تئوری به آموزش حقوق شهروندی مسافران می‌پردازند و درباره نحوه ورود و خروج در واگن‌های مترو، استفاده صحیح از پله‌های برقی، عدم حمایت و خرید از دست‌فروشان، رعایت حقوق بانوان و حضور نیافتن آقایان در واگن‌های بانوان، احترام به سالمندان، عدم آسیب‌رسانی به واگن‌ها، مواردی مثل جلوگیری از بسته شدن درها، رعایت ایمنی در مترو، توجه به خط زرد برای حفظ سلامتی و ایمنی افراد موارد ضروری را آموزش می‌دهند. اجرای مسابقه درباره مسائل مطرح شده و توزیع هدایای مرتبط با حقوق شهروندی بین دانش آموزان از بخش‌های دیگر برنامه است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های  فرهنگ‌سرای مترو می‌توانند به سایت www.metro.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۵ تماس بگیرند. 

نظر شما