جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
ویژه‌برنامه «کتاب،بازی» با بازخوانی کتاب «هندوانه و تمساح» نوشته گرگ پیزولی، دوشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۰ در کتابخانه فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه مهر با هدف ترویج مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، ویژه‌برنامه «کتاب،بازی» را برگزار می‌کند.

در این برنامه پس از خوانش کتاب «هندوانه و تمساح» نوشته گرگ پیزولی و ترجمه شیدا رنجبر، نمایش مرتبط با موضوع داستان با عروسک‌های دست ساز با همراهی کودکان اجرا می‌شود.

کتاب «هندوانه و تمساح» داستانی از ترس‌ها و نگرانی‌های یک تمساح بازیگوش است که برای هندوانه می‌میرد. یک روز وقتی تمساح مشغول خوردن هندوانه است هسته‌ای را قورت می‌دهد و از آنجایی که نمی‌داند چه اتفاقی برایش خواهد افتاد، دچار نگرانی‌های عجیب و غریب و کودکانه می‌شود. این کتاب با تصاویری زیبا و داستانی خلاقانه به بچه‌ها نشان می‌دهد خیلی از ترس‌ها ریشه‌ منطقی ندارند و به خاطر نا آگاهی به وجود می‌آیند.
 
کتابخانه مهر در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده است و علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌توانند با شماره تماس 55037799 تماس بگیرند.

نظر شما