سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
مدیرعامل موسسه تصویر شهر در نشست خبری گزارش عملکرد یک ساله این موسسه که سه شنبه یکم بهمن ماه برگزار شد، از تجهیز سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سراهای تهران به سیستم نمایش فیلم خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در نشست خبری گزارش عملکرد یک ساله این موسسه که سه‌شنبه یکم بهمن ماه برگزار شد، از تجهیز سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سراهای تهران به سیستم نمایش فیلم خبر داد و گفت: با دستور حجت‌الاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و در راستای سیاست‌های جدید این سازمان، بنا شده است که همه سالن‌ها و آمفی‌تئاترهای استاندارد نمایش فیلم در فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی این مجموعه، مجهز به سیستم‌های اکران فیلم شده و به چرخه نمایش اضافه شوند.

وی افزود: در فاز اول این پروژه سالن فرهنگ‌سراهای شهید حاج قاسم سلیمانی و خاوران تجهیز شده است که با مساعدت ریاست سازمان به زودی در هر ماه شاهد یک تا دو افتتاح در این مجموعه خواهیم بود.

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در نشست خبری خود از اضافه شدن هفت سالن جدید و ۹۰۰ صندلی به پردیس سینمایی ملت و تجهیز تمامی سینماهای جنوب شهر این موسسه خبر داده بود.

نظر شما