جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فراخوان دومین دوره مسابقه روزنامه دیواری دانش‌آموزی «پلاک ۱۷» با محوریت موضوعی سردار دل‌ها در سطح مدارس منطقه ۱۷ تهران منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ترویج هویت انقلابی و فرهنگ ایثار و مقاومت در بین دانش آموزان، فراخوان دومین دوره مسابقه روزنامه دیواری دانش‌آموزی با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷، اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۷ و کانون‌های تربیتی ابوذر و میثم با دبیرخانه‌ای خانه فرهنگ سلمان فارسی از ۸ بهمن ماه در سطح مدارس منطقه ۱۷ منتشر و توزیع شد.

مقوای روزنامه دیواری و اقلام اولیه تهیه روزنامه دیواری از سوی دبیرخانه و از طریق معاونان پرورشی مدارس و کانون‌های تربیتی ابوذر و میثم در بین گروه‌های دانش‌آموزی توزیع خواهد شد و دانش آموزان می‌توانند تا ۱۸ بهمن با تنظیم و تدوین روزنامه دیواری در قالب‌های مختلف دلنوشته، خلاصه‌نویسی کتاب، شعر، داستان کوتاه، حدیث، نقاشی، آموزه‌های قرآنی، نقاشی و... با یکدیگر به رقابت بپردازند.

آثار برگزیده با شاخص‌های تعیین‌شده انتخاب و طی برگزاری مراسم اختتامیه از گروه‌های برگزیده با اهدای هدایایی تجلیل خواهد شد.
 
علاقه‌مندان  می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نشانی انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند یا با شماره‌های ۶۶۲۳۱۱۱۹ و ۵۵۶۶۸۶۱۱ تماس بگیرند. 
نظر شما