شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس «تصویر انقلاب» از ۱۲ بهمن در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «تصویر انقلاب» گامی برای شناساندن اهداف انقلاب در جهت فقرزادیی، بالابردن روحیه اندیشه دینی و معنوی مردم و آشنا سازی نسل جوان با اندیشه‌های بلند انقلاب اسلامی، از ۱۲ تا ۲۳ بهمن در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو ميزبان علاقه‌مندان است.

مجموعه‌ای از تصاویر به نمایش درآمده این نمایشگاه که گوشه‌هایی از تلاش نسل طلایی عکاسان ایران برای ثبت وقایع زمان انقلاب را به نمایش می‌گذارد،  فرصت مطالعاتی خوبی برای علاقه‌مندان عکاسی ایجاد کرده است.
 
این عکس‌ها آثاری است که از روزهای آغازین انقلاب تا ۲۲ بهمن ۵۷ توسط عکاسان ثبت شده است. 
در آن دوران تعداد زیادی از عکاسان ایرانی در میان مردم حضور داشتند و به ثبت عکس‌هایی از پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند که برخی از آنها جوایز معتبر بین‌المللی را نیز کسب کردند.
  
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

نظر شما