شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۳۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
همزمان با ایام‌الله دهه فجر، کتاب «چوب گلف انگلیسی» با موضوع استقلال زنان بعد از انقلاب با حضور ندا پیش‌یار (نویسنده) و الهام تیموری (کارشناس و منتقد) روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ایام‌الله دهه فجر در بیست و دومین نشست «قدم با قلم»، کتاب «چوب گلف انگلیسی» با موضوع استقلال زنان بعد از انقلاب با حضور ندا پیش‌یار (نویسنده) و الهام تیموری (کارشناس و منتقد) روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده نقد و بررسی می‌شود.

این کتاب شامل هفت داستان کوتاه «پنجره»، «چوب گلف انگلیسی»، «ساعت هشت و نیم»، «عکس دو نفره»، «زندگی سگی من»، «عکاسی میرزا» و «ریحان سبز» است.  

در خلاصه این کتاب آمده است: پنجره را باز می‌کنم. یک مشت هوای تازه هورت می‌کشم به شش‌ها. آن قدر این کار را ادامه می‌دهم تا بغضم نترکد. رو می‌کنم به زن نظافتچی «هوا خیلی سرد شده». دلم می‌خواهد با یکی حرف بزنم، حتی شده درباره هوا یا چیزی شبیه به این. زن تعجب می‌کند. جارو به دست تند سری تکان می‌دهد. ادامه می‌دهم «تا دیروز هوا خوب بود یهویی یخبندون شد. هواشناسی گفته بود دو سه روز دیگه این سامانه لعنتی سرما می‌رسد اینجا.»

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.
نظر شما