جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛
نخستین جشنواره زنگ کار آفرینی مدارس منطقه ۱۱ و نمایشگاه دست آفریده‌های به مدت ۳ روز درنگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش زسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین جشنواره زنگ کار آفرینی با حضور ۳۲ تیم از ۱۳ مدرسه دخترانه و پسرانه مقطع اول و دوم متوسطه منطقه ۱۱ به مدت ۳ روز تا ۲۹ بهمن در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی دایر است. 

به منظور بررسی اجرای برنامه کار آفرینی در دبیرستان‌های دوره اول و دوم منطقه و ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با و در راستای پرورش خلاقیت نوجوانان، اولین جشنواره زنگ کارآفرینی برگزار می‌شود. 

جشنواره زنگ کارآفرینی رویدادی است برای تقویت مهارت‌ها و خلاقیت نوجوانان دبیرستان‌های (دوره اول و دوم)که اقدام به نمایش تولیدات، دستاوردها و ابتکارات خلاقانه و نوآورانه دانش آموزان می‌کنند. هدف از برگزاری این جشنواره، تقویت روحیه اعتماد به نفس دانش آموزان، تشویق آن‌ها به خلق ایده‌های ناب، درآمد زایی و کمک به چرخه اقتصاد خانواده است، ضمن دانش آموزان با مفاهیم برندسازی نیز آشنا می‌شوند، آثار راه یافته به این جشنواره از برگزیدگان رقابت‌های درون مدرسه‌ای دانش‌آموزان است که زیر نظر مسئولان پرورشی و مربیان کار و فن آوری منطقه ، تهیه ،تولید و به این مرحله راه یافته اند. کوچکترین دانش آموز شرکت کننده در این دوره در بخش رباتیک شرکت کرده است.

در این جشنواره در روز دوشنبه ۲۸ بهمن با کارشناسان مجرب همچون کارشناسان و داوران جشنواره خوارزمی از آثار دواوری و در روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن با معرفی ۳ نفر برگزیده در هر بخش و اهدا جوایز ، به کار خود پایان می‌دهد. بازدید از نمایشگاه  از ساعت ۹ تا ۱۸ برای عموم آزاد است. 

این برنامه با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱، آموزش و پرورش و تعدادی از مدارس مقطع متوسطه منطقه ۱۱، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، موسسه فنی و حرفه‌ای اندیشه سازان سلسله، استارت آپ بامکو و فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار  می‌شود. 

نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه نواب، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 55408657- 55408970 تماس بگیرید.

نظر شما