جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۶۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه‌برنامه‌های نوروزی این سازمان به صورت مجازی خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های فرهنگ‌سراهای شهر تهران در ایام نوروز، به خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به اینکه روزهای سخت کرونایی را می‌گذرانیم، برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در ۳ بخش برنامه‌ریزی شده است و زمان‌بندی این برنامه‌ها ویژه این ایام، نوروز و اعیاد شعبانیه است.

وی افزود: بخش اول برنامه‌های ما ویژه هنرمندان، شهروندان و افراد خیرخواهی است که به صورت داوطلبانه در بیمارستان‌ها و... مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند. بر اساس این برنامه‌ریزی‌ها قرار است جشنواره‌ای ویژه این خدمتگزاران برگزار و از آنها تقدیر شود. در بخش دوم معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی یک سری آموزش‌های مجازی برای مخاطبان برگزار می‌کند. همچنین با همکاری مرکز آموزش سازمان و مناطق، برخی از کلاس‌های آموزشی هر فرهنگ‌سرا در فضای مجازی تشکیل می‌شود.

زندوکیلی اظهار کرد: بخش سوم هم مسابقات هنری و گالری گردی‌های مجازی است. در این بخش شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت موزه امام علی (ع)، باغ‌موزه قصر و... به صورت مجازی از این مکان‌ها بازدید کنند. همچنین ۳ قطعه موسیقی هم ویژه مهدویت تولید شده است. پردیس تئاتر تهران هم دبیرخانه جشنواره کودکان و عروسک‌هاست؛ در این رویداد کودکان با استفاده از عروسک‌هایشان راهکارهای پیشگیری از کرونا را بیان می‌کنند که خود نوعی آموزش است.

وی ادامه داد: نقالی مجازی به مناسبت اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه‌های ماست. همچنین فراخوان برای خلق اثر هنری داده شده، شب شعر خدمت و اعیاد شعبانیه هم در فضای مجازی داریم. امیدواریم که این مشکل (کرونا) سریع‌تر حل شود، اما چنانچه تا ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد، برای ویژه‌برنامه‌های این مناسبت هم در فضای مجازی برنامه‌ریزی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما