جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۷۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
در نشستی با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری انجام شد
رییس و اعضای هیئت مدیره شرکت تهران گشت ارغوانی در نخستین نشست هیئت مدیره این مرکز با حکم رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری منصوب شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس و اعضای هیئت مدیره شرکت تهران گشت ارغوانی در نخستین نشست هیئت مدیره این مرکز در سال جدید که روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه برگزار شد، با حکم حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شدند. 

با حکم رییس سازمان فرهنگی هنری، مهدی امینی به عنوان رییس هیئت مدیره، محمدحسین رضایی، محسن مهرعلیزاده، عباسعلی مدیح و اسماعیل علی‌اکبری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره و محسن صفرزاده به عنوان مدیرعامل شرکت تهران گشت ارغوانی منصوب شدند.

در این نشست حجت‌الاسلام میثم امرودی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری موجود در شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری بر ضرورت استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها و ارائه خدمات گردشگری به شهروندان تهرانی تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر الگوسازی و تأثیر برنامه‌های فرهنگی هنری شهر تهران بر سایر شهرهای کشور تاکید دارند. ضرورت ایجاد نشاط و امید در خانواده‌ها و همچنین حمایت از اقشار ضعیف جامعه از طریق راه‌اندازی سفرهای ارزان و باکیفیت باید در دستور کار هیئت مدیره شرکت تهران گشت ارغوانی قرار گیرد.  

رییس مجمع شرکت تهران گشت ارغوانی در ادامه ضمن تاکید بر انجام کار شفاف و با کیفیت، بزرگ‌ترین سرمایه هیئت مدیره جدید شرکت را توکل، اراده و تجربیات ارزشمند مدیریتی اعضای جلسه بر شمردند و برای مجموعه مدیران و کارکنان شرکت در انجام وظایف و مأموریت های خود آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه، اعضای جدید هیئت مدیره شرکت در خصوص راهبردها و سیاست‌های اجرایی برای تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان اولویت تکالیف کاری و کارشناسی شرکت به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند. 

نظر شما