جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
دبیر مسابقه «جان من ایران من» از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد تا ۱۵ خرداد خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی رییس فرهنگ‌سرای رسانه و دبیر مسابقه رسانه‌ای و شهروندی «جان من ایران من»، درباره آخرین جزئیات این رویداد گفت: فراخوان این مسابقه از ۲۶ اسفندماه اعلام و تا کنون بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال از این مسابقه، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ خرداد تمدید شده است.

محمدی در خصوص هیئت داوران این رویداد بیان کرد: داوران بخش تصاویر رسانه‌ای سیف‌الله صمدیان، محمد نوروزی، محمد حمیدی‌مقدم، سید صادق موسوی، ساتیار امامی و احسان رفعتی و داوران بخش نوشتار رسانه‌ای هم یونس شکرخواه، حسن نمکدوست، فریدون صدیقی، گیتا علی‌آبادی و علی‌اصغر محکی هستند.

مسابقه رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من؛ ایرانِ من» به ریاست محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در دو بخش کلی «نوشتار رسانه‌ای» شامل یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه و محتوای تولیدشده در فضای مجازی (توییت، وبلاگ و...) و «تصاویر رسانه‌ای» شامل عکس، گزارش ویدیویی (vlog)  و فیلم کوتاه برای دو گروه «اهالی رسانه» و «شهروندان» در ۷ محور برگزار می‌شود. بخش ویژه این مسابقه نیز «شخصیت مؤثر در اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در حوزه رسانه» و «برجسته‌ترین رسانه در اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در حوزه رسانه» را معرفی و تقدیر می‌کند.
نظر شما