شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
با شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور به اقلام بهداشتی پزشکی، کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی در قرارگاه مردمی شهید عبادی فرهنگ‌سرای اشراق راه‌اندازی شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی رییس فرهنگ‌سرای اشراق از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی با مشارکت شهروندان و گروه‌های جهادمی مردمی از جمله کانون خادم‌الشهدا خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به کمبود گان و تجهیزات بهداشتی صورت گرفته است و بخشی از نیازهای کادر درمان و نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا را فراهم می‌کند.
 
وی با اشاره به تولید گان طی یک هفته اخیر اظهار کرد: در این مدت بیش از هزار دست گان نیز برای کادر درمان تولید شده که این تعداد در حال افزایش است. در این کارگاه ماسک هم تولید می‌شود و این ماسک‌ها پس از انتقال به مراکز ضدعفونی‌کننده تحویل مراکز رسمی توزیع ماسک می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ افزود: پایگاه شهید عبادی فرهنگ‌سرای اشراق با مشارکت گروه‌های جهادی علاوه بر تولید ماسک و گان، به عنوان مرکز مردمی جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع مایحتاج ارزاق نیازمندان فعال شده است.

شهروندان برای همکاری و مشارکت با قرارگاه جهادی تولید ماسک شهید عبادی در فرهنگ‌سرای اشراق می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس گرفته و یا به فرهنگ‌سرا واقع در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره مراجعه کنند.
نظر شما