جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۹۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
برنامه «جرعه ای از کتاب» به مناسبت ماه رمضان با شعار« خانه امن تر است» با روايت زندگی اميرالمومنين(ع) از کتاب «۱۴قصه ۱۴ معصوم» اثر حسن فتحی به همت فرهنگ‌سرای گلستان توليد و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «جرعه ای از کتاب» به مناسبت ماه رمضان با شعار «خانه امن تر است» با روايت زندگی اميرالمومنين(ع) از کتاب «۱۴قصه ۱۴ معصوم» اثر حسن فتحی به همت فرهنگ‌سرای گلستان توليد و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

«جرعه‌ای از کتاب» در اين شماره به منظور ترويج فرهنگ مطالعه متون اسلامی و آشنايی با زندگی امامان معصوم(ع) به زندگی اميرالمومنين(ع) در ابعاد فردی، مناجات، عبادات، ابعاد اجتماعی و روزهای پايانی زندگی ايشان و شهادت مولی الموحدين همراه با خوانش داستان و نقاشی‌‌های قابل فهم برای کودکان اشاره دارد.

کتاب «۱۴معصوم ۱۴ قصه» اثر حسن فتحی به تصويرگری محمدرضا دادگر توسط انتشارات قديانی ويژه کودک و نوجوان در ۱۴ جلد به چاپ رسيده است و هريک به روايت زندگی يکی از ائمه اطهار(ع) می‌پردازد.

سادگی زبان، قابل درک بودن و جذابيت از بارزترين ويژگی‌‌های اين داستان‌هاست. نويسنده کتاب با اعلام سند وقايع تاريخی برای هر داستان با ذکر نام شخصيت‌ها، مکان و تاريخ‌ها، نقاشی‌‌های قابل فهم برای کودکان به درک بهتر مخاطب کمک می‌کند.

علاقه‌مندان برای بازديد از کليپ «جرعه‌ای با کتاب» و روايت زندگی اميرالمومنين(ع) می‌توانند به نشانی آپارات فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما