جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۹۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
با معرفی کتابی از بیانات مقام معظم رهبری درباره ماه مبارک رمضان
کلیپ «کتابشناسی ماه مبارک رمضان» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتابشناسی و پژوهش و تحقیق در متون دینی به همت فرهنگ‌سرای گلستان تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کلیپ «کتابشناسی ماه مبارک رمضان» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتابشناسی و پژوهش و تحقیق در متون دینی به همت فرهنگ‌سرای گلستان تولید و در فضای مجازی منتشر شد. 

کتاب بیانات مقام معظم رهبری به کوشش علیرضا مختارپور با تحلیل‌ها، نصایح و موعظه‌هایی از بیانات ایشان در طول ۲۲ سال گذشته با موضوع ماه مبارک رمضان گردآوری شده و توسط نشر آفتاب اسلامی منتشر شده است.

کتاب «عرفان ماه رمضان» نوشته محمدحسن احمدی فقیه یزدی با مروری بر آثار انسان‌ساز ماه روزه با بیان آثار معنوی روزه و عبادت از سوی انتشارات آیات بینات، کتاب «فضایل شهر رمضان»، اثر علی مقصودی با نشر از سوی انتشارات میثم تمار با موضوع فضیلت دعا، تسبیحات، استغفار، عبادات و نیز کتاب «ضیافت آسمانی» به تألیف علیرضا نریمانی با مروری بر احکام عبادی و شرعی رمضان، روزه در سفر، ابعاد عبادی اجتماعی روزه که از سوی انتشارات ابتکار دانش به چاپ رسیده در این کلیپ بررسی می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای تماشای این کلیپ می‌توانند به نشانی  https://aparat.com/v/lwAUG مراجعه کنند. 

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده و شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.
نظر شما