سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
مرحله داوری پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» ویژه مکبران و موذنان کودک و نوجوان، از ۱۰ تا ۱۲ خرداد ماه در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فرهنگ و هنر»، پس از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» در رشته‌های مکبری (ویژه کودکان ۸ تا ۱۲ ساله) و مؤذنی (ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ ساله) که در طول ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار شد، مرحله داوری این جشنواره از ۱۰ تا ۱۲ خرداد ماه با حضور هیئت‌داوران در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.

در پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» که در راستای تجلیل و تکریم و اشاعه سنت حسنه مکبری و اذان‌گویی برگزار شد، کودکان و نوجوانان در طول ماه مبارک رمضان فیلم‌های تکبیرگویی و مؤذنی خود را در قالب فیلم یک‌دقیقه‌ای از طریق دنبال کردن صفحه اینستاگرام «بچه‌های محراب» به صورت دایرکت و یا از طریق شماره ۹۳۵۴۴۵۵۳۱۴ به پیام‌رسان‌های روبیکا، سروش و واتس‌آپ ارسال می‌کردند.

از بین ۲۵۰ فیلم ارسالی کودکان و نوجوانان در رشته‌های مکبری و مؤذنی، هیئت‌داوران به سرپرستی فرض‌الله محمدپور کنزق بر اساس شاخصه‌های رعایت ترتیب، صوت و لحن، صحت قرائت و فصاحت و آراستگی ظاهری، ۱۴ نفر را در رشته مکبری و ۱۴ نفر را در رشته مؤذنی انتخاب و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

دبیرخانه پنجمین جشنواره بچه‌های محراب در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.
نظر شما