جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
فرهنگ‌سرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پادکست «شکوه ایثار» را با معرفی شهیدان دکتر مهدی وریجی و داود غفاری از شهدای سلامت تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به منظور پاسداشت ایثار و فداکاری کادر درمانی و بهداشت در ایام شیوع بیماری کرونا، فرهنگ‌سرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پادکست «شکوه ایثار» را با معرفی شهیدان دکتر مهدی وریجی و داود غفاری از شهدای سلامت تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.

در این محصول صوتی تلاش شده تا به طور خلاصه به زندگی، تحصیلات، خدمات و امداد این شهیدان در خدمت‌رسانی به بیماران به عنوان یک الگوی ایثار پرداخته شود و یاد و خاطره این مدافعان بی سنگر زنده بماند.

شهید دکتر مهدی وریجی مدیر درمانگاه شهرداری منطقه ۲۱ بود که همزمان با شروع بیماری کرونا در کنار سایر پزشکان به انجام امور درمانی مبتلایان بیماری کرونا مشغول و با مبتلا شدن به بیماری کرونا و تحمل دوره بیماری سخت، سرانجام به پدر شهید خود پیوست و نام خود را در دفتر شهدای سلامت ثبت کرد. پیکر این شهید در گلزار شهدای ساری در کنار مزار پدر شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید داود غفاری از کادر اداری و از بسیجیان فداکار و مجاهد بیمارستان شهید ضیائیان منطقه ۱۷ شهرداری تهران بود که در خدمت‌رسانی و امداد به بیماران کرونایی، خود به این بیماری دچار و در ۳۰ فروردین ماه ۹۹ به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. پیکر این شهید سلامت در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این محصول به نشانی‌های زیر مراجعه کنند. 
لینک محصول در آپارات: 
 لینک محصول در اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CBpqTwxneYm

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۲۳۱۱۱۹ تماس بگیرند. 

نظر شما