پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۳۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
از سوی بنیاد بین‌المللی غدیر؛
بنیاد بین‌المللی غدیر در آستانه دهه امامت و ولایت ،عناوین این دهه را که از روز جمعه ۱۰ مردادماه، آغاز می‌شود، اعلام کرد.
عناوین دهه «امامت و ولایت» اعلام شدبه گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ از روز جمعه ۱۰ مردادماه، همزمان با عید قربان، دهه امامت و ولایت آغاز و تا روز یک‌شنبه ۱۹ مردادماه، ادامه خواهد یافت.

به همین مناسبت بنیاد بین‌المللی غدیر عناوین این دهه را اعلام کرد که بر اساس آن، روز جمعه ۱۰ مردادماه، «توحید، بندگی و اطاعت»،۱۱ مردادماه، «ولایت، ضامن گام دوم انقلاب»، ۱۲ مردادماه، «ولایت و مردم‌سالاری دینی»، ۱۳ مردادماه، «ولایت و وحدت امت اسلامی» و ۱۴ مردادماه، «ولایت، بصیرت، دشمن‌ستیزی» نام‌گذاری شده است.

برای ششمین روز از دهه امامت و ولایت نیز  که مصادف با ۱۵ مردادماه، است، عنوان «ولایت، هدایت، عزت اسلامی» و برای روز ۱۶ مردادماه عنوان «ایثار و دفاع از حریم ولایت» در نظر گرفته شده است.

روز هشتم از این دهه که مصادف با ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار نیز هست با عنوان روز «ولایت، عدالت و انتظار»، ۱۸ مردادماه، که مصادف با عید غدیر است با عنوان روز «امامت و ولایت» و در نهایت ۱۹ مردادماه، که روز پایانی این دهه است نیز با عنوان «قرآن و عترت» نام‌گذاری شده است.

عناوین دهه «امامت و ولایت» اعلام شد
عناوین دهه «امامت و ولایت» اعلام شد
منبع: ایکنا
نظر شما