جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۳۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
فرهنگ‌سرای اندیشه هر ماه یک کتاب از تازه‌های نشر را در فضای مجازی برای علاقه‌مندان معرفی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای اندیشه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم و حمایت از آثار تازه نشر، اقدام به معرفی کتاب‌های خوب در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام خود کرده است. به همین منظور، این فرهنگ‌سرا هر ماه یک کتاب را که به تازگی منتشر شده معرفی می‌کند تا علاقه‌مندان به حوزه ادبیات بیشتر با این آثار آشنا شوند.

نخستین اجرای این برنامه مجازی به معرفی کتاب «عبور از خط قرمز» نوشته علی دیزایی اختصاص دارد. این اثر روایتی از زندگی پر فراز و نشیب و جنجالی پسری از خانواده‌ای نه چندان متمول است که دست تقدیر او را در کودکی از نظام‌آباد تهران به کشور انگلستان فرستاد. او در دانشگاه کمبریج درس خواند و پس از فارغ‌التحصیلی به فرماندهی پلیس انگلستان رسید.

در این کتاب قصه جنگ‌ها، پاپوش‌ها، دادگاه‌ها و زندان‌های سرتیپ دکتر علی دیزایی، در کنار عاشقانه‌هایش با دختری بختیاری، زنی که با شهامت و قدرت در این دوران مشقت‌بار او را همراهی کرد، روایت شده است. همچنین ماجرای رسیدن او به فرماندهی پلیس انگلستان به رشته تحریر در آمده است.

«عبور از خط قرمز» کتاب تازه نشر ثالث است که در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده و در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

این برنامه ماهانه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با آثار معرفی‌شده به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی @farhangsara.andishe مراجعه کنند.
نظر شما