شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۴۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
هشتک گفت و گو بیست و نهم تیر با حضور کارشناسان به بررسی سبک زندگی جوانان در پرتو رسانه‌های نوین می پردازد.
سبک زندگی جوانان در پرتو رسانه‌های نوین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این شبکه رادیویی با هدف بررسی چالش ها و مخاطرات فضای مجازی برای خانواده ها و نسل جوان که ارتقاء سواد رسانه ای و پاسخ به سوالات مخاطبان در این حوزه را در پی خواهد داشت، برنامه ای را با عنوان هشتگ گفت و گو روی آنتن می برد.

این برنامه که یکشنبه ها ساعت ۱۱:۰۰ تقدیم علاقمندان این حوزه می شود، بیست و نهم تیر با حضور کارشناسان به بررسی سبک زندگی جوانان در پرتو رسانه‌های نوین می پردازد.
کارشناسان معتقدند که رسانه ها و به خصوص فضای مجازی در دنیای امروزی به عنوان موثرترین و بهترین ابزارهای انتقال پیام در تاثیرگذاری و شکل دهی سبک زندگی جایگاه ویژه ای دارند. گسترش سریع و فراگیر شبکه های اجتماعی بین جوانان، پرسش هایی درباره پیامدهای احتمالی آنها برای کاربران و جامعه پدید آورده است.

شبکه های اجتماعی فی نفسه ابزاری برای بی هویتی نیستند، ولی اگر جوانان آگاه نباشند و از کارکردهای نادرست این رسانه اجتماعی اطلاع نداشته باشند، این ابزار تبدیل به تهدیدی جدی برای جوانان و جامعه خواهد شد.

علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ اقدام نمایند.

منبع:رادیو گفتگو
نظر شما