پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات یازدهمین نشست «شب‌های فناوری» را با موضوع «یادگیری الکترونیکی و تأثیر آن بر جامعه» به صورت مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات یازدهمین نشست «شب‌های فناوری» را یکشنبه پنجم مرداد ماه ساعت ۱۸ با موضوع «یادگیری الکترونیکی و تأثیر آن بر جامعه» به صورت مجازی برگزار می‌کند. 

این برنامه با حضور سید امید فاطمی عضو هیئت علمی و رییس مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی و رییس مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران و کیوان نقره‌کار مجری کارشناس برگزار می‌شود.

ماهیت آموزش و یادگیری الکترونیکی، جایگاه این نوع آموزش در جهان، تفکر غالب در جامعه در مورد اعتبار این نوع آموزش و یادگیری و نیازمندی‌های غیر زیرساختی یادگیری الکترونیکی محورهای مورد بحث در این گفت‌وگوی زنده خواهد بود.

سلسله‌نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری» با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری‌های نوین خصوصاً فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه با حضور متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

این برنامه با مشارکت کانون «شهر هوشمند» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این گفت‌وگوی زنده و طرح سؤالات خود در این زمینه به صفحه اینستاگرام یا کانال آپارات فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به نشانی itfarhangsara مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

نظر شما