جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
نمایشگاه «٩٩ در ٩٩» آثارى با ابعاد کوچک را شامل می‌شود و از ٢٧ تیر آغاز شده و تا ٢٧ مرداد ٩٩ ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه سالانه گالری مهرسان با نام «٩٩ در ٩٩» شامل ١٩٩ اثر از ٩٩ هنرمند معاصر ایران از جمله عبدى اسبقى، هانیبال الخاص، رضا افسرى، رضا بانگیز، محمدعلى بنى‌اسدى، ساغر پزشکیان، آنه محمد تاتارى، صادق تبریزى، حمید جبلى، مهدى حسینى، رضا خدادادى، احمد خلیلى فرد، کامبیز درمبخش، پرویز روزبه، بهزاد شیشه‌گران، نجوا عرفانى، کیوان عسگرى، یعقوب عمامه پیچ، منصور قندریز، آربى کشیشیان، پرویز کلانترى، مهرداد محب على، شهلا محجوبى، مهنوش مشیرى، منوچهر معتبر، فرشید ملکى، مانلى منوچهرى، کیوان مهجور، على ندایى، جواد نوبهار، منوچهر نیازى، رضا هدایت و... است.

«٩٩ در ٩٩» آثارى با ابعاد کوچک را شامل می‌شود و از ٢٧ تیر آغاز شده و تا ٢٧ مرداد ٩٩ ادامه خواهد داشت.

بزرگترین ضلع هر کدام از آثار ارائه شده ۵۰ سانتى متر در نظر گرفته شده و قیمت آثار از  ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان ارزشگذارى شده است.

ورود عموم به پردیس فرهنگی هنری مهرسان واقع در میدان انقلاب، کارگرشمالی، بالاتر از فرصت براى بازدید از این رویداد از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ آزاد است.

خبرگزاری فارس در این باره نوشت: این اطلاع‌رسانی در حالی یک هفته بعد از گشایش نمایشگاه از سوی روابط عمومی گالری مهرسان انجام شده است که این گالری، برای افتتاحیه خبری منتشر نکرده بود. این شیوه اطلاع‌رسانی دور از انصاف و شفافیت است، چون فرصت خرید یکسان برای همه افراد فراهم نمی‌شود و آثار برتر توسط خریداران آشنا خریداری می‌شود و آثاری که بازار یا طرفدار ندارند، برای فروش به عموم اطلاع‌رسانی می‌شود!

نظر شما