شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
همزمان با روز عید سعید غدیر خم، به منظور جذب مشارکت شهروندان در کمک به نیازمندان، ویژه‌برنامه «کیک‌پز باشی» در ۹ مسجد و مجموعه فرهنگی در سطح شهر و اطراف تهران با مشارکت فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با روز عید غدیر خم و به منظور جلب کمک‌های مردمی، خیریه‌ها و گروه‌های داوطلبانه و جهادی، در قالب برنامه «کیک‌پز باشی»، شهروندان می‌توانند کیک‌ها و شیرینی‌های خانگی خود را برای توزیع بین نیازمندان و شهروندان ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار اطراف تهران به ۹ مسجد و مجموعه فرهنگی تحویل دهند.

مسجد باب‌الحوائج در لویزان، مسجد النبی(ص) در ولنجک، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در تهرانپارس، مسجد امام حسن مجتبی(ع) در میدان امام حسین(ع)، مسجد امام سجاد(ع) در خیابان جمهوری، مجموعه فرهنگی امام جعفر صادق(ع) در فلکه دوم صادقیه، پایگاه هاجر در شهر ری، مسجد جامع رسول الله در رباط کریم و مسجد حضرت رقیه(س) در نسیم شهر از جمله مکان‌هایی هستند که روز شنبه ۱۸ مرداد همزمان با عید غدیرخم از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده پذیرش کیک و شیرینی‌های خانگی شهروندان هستند.

کیک‌ها و شیرینی‌ها با رعایت تمامی اصول بهداشتی  بسته بندی و در همان روز بین خانواده‌های نیازمند و همچنین عزیزان کادر سلامت توزیع خواهد شد.

در اجرای این برنامه، کانون جهادی معجزه ایمان، پایگاه‌های مقاوت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) و امام روح الله(ره) و فرهنگ سرای اخلاق مشارکت دارند.

نظر شما