جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع)، پادکست هفتمین فصل شکفتن را در فضای مجازی منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع)، پادکست هفتمین فصل شکفتن را در فضای مجازی منتشر می‌کند. در این پادکست بخش‌هایی از داستان زندگی امام موسی کاظم(ع) برای کودکان بازگو می‌شود.

کتاب تنبیه کاری کتابی نوشته محمدرضا سرشار با تصویرگری نرگس دلاوری برگرفته از داستانی از امام موسی کاظم (ع) برای گروه سنی ج (سال‌های آخر دبستان) است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

حضرت امام موسی کاظم (ع) که به باب الحوائج نیز شهرت دارند در ۲۰ ذی الحجه سال ۱۲۸ هجری قمری در روستایی بین مکه و مدینه به نام ابواء به دنیا آمدند، ایشان فرزند بزرگوار امام ششم حضرت امام جعفر صادق(ع) است و نام مادر ارجمند ایشان حمیده است. دوران امامت امام موسی کاظم(ع) ۳۵ سال است و طول عمر بابرکتشان چیزی نزدیک به ۵۵ سال می‌بود. این امام در سال ۱۸۳ هجری قمری به دلیل مسمومیت به شهادت رسیدند و در کاظمین بغداد دفن شدند.

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه یاد شده می‌توانند روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.
نظر شما