پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
بعد از شبکه آموزش حالا شبکه امید هم برای کنکوری‌ها ویژه‌برنامه‌ای درنظر گرفته که از امشب روی آنتن می‌رود.
برنامه شبکه امید برای کنکوری هابه گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛  شبکه آموزش از امروز به بررسی مهمترین نکات و تحلیل سؤالات کنکور 1399 می‌پردازد. این ویژه برنامه شامل صحبت‌های انگیزشی مشاوران و توصیه درباره جمع بندی و مرور نهایی درس‌ها با حضور اساتید برتر دروس عمومی و تخصصی و یادآوری‌های مهم توصیه های پزشکی در مورد خواب تغذیه و کاهش استرس و اضطراب و مدیریت جلسه آزمون، اعلام شرایط و ضوابط آزمون سراسری برای گروه های آزمایشی زبان خارجه، هنر، ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و انسانی خواهد بود.

مدیر شبکه آموزش اعلام کرده که  برای اثرگذاری هرچه بهتر این آموزه ها این موارد و توصیه ها از زبان کارشناسان و سخنگویان سازمان سنجش آموزش کشور گفته خواهد شد و برای اشتراک تجربیات از افراد رتبه برتر سال‌های قبل نیز دعوت می‌شود تا در برنامه ها حضور یابند. در این برنامه، سؤالات هر روز توسط اساتید تخصصی هر رشته تحلیل و پاسخ داده خواهد شد. همچنین  در برنامه صبحگاهی و زنده «صبحی دیگر» از کارشناسان متخصص در جهت ایجاد انگیزه و افزایش امید و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای برگزاری هرچه بهتر کنکور دعوت به عمل خواهد آمد.


شبکه امید و "فوق‌العاده"ای برای کنکوری‌ها

برنامه شبکه امید برای کنکوری ها

برنامه "فوق‌العاده" ویژه داوطلبین کنکور از امشب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت. بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبین کنکور در روزهای باقیمانده به این آزمون دچار اضطراب و فشارهای روانی و عاطفی زیادی می‌شوند. همین مقوله سبب می‌شود بسیاری از داوطلبان با وجود مطالعه زیاد و آمادگی بالای تحصیلی عملکرد مناسبی در کنکور نداشته باشند و نتیجه مطلوبی را کسب نکنند.

در همین راستا شبکه امید با در نظر گرفتن برنامه‌ای ویژه داوطلبین کنکوری سعی دارد اضطراب و فشارهای روانی این قشر را مدیریت کند تا بهترین عملکرد را در کنکور داشته باشند. برنامه "فوق العاده"، میزبان کارشناسان و روانشاسان خبره خواهد بود و با آنان در جهت ارائه روش هایی برای مقابله با اضطراب و رسیدن به آرامش روانی داوطلبان گفت‌و‌گو خواهد کرد.

از دیگر بخش‌های این برنامه پرداختن به اخبار ویژه کنکور، تهیه گزارش از داوطلبان در محل برگزاری کنکور و بیان حس و حال آنان قبل و بعد از آزمون ، دعوت از رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته و گفت‌و‌گو با آنان، پرداختن به طنز انتقادی ویژه کنکور و مرور خاطرات طنازانه افراد سرشناس از حضورشان در کنکور خواهد بود.

برنامه "فوق العاده" به تهیه‌کنندگی علیرضا محمدخانی از امروز(سه‌شنبه 28 مرداد) ساعت 23 به مدت 5 روز روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

منبع: تسنیم
نظر شما