جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی را با عنوان «راه نشانم بده» برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونویی سرپرست مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی ویژه کانون‌ها با عنوان «راه نشانم بده» خبر داد و گفت: تأثیر فضای مجازی بر عموم و استفاده همگان از این امکان بر هیچ کس پوشیده نیست و ما به عنوان فعال فرهنگی می‌بایست تأمین محتوای مطلوب و سازنده‌ای در این حوزه داشته باشیم. 

وی افزود: با توجه به نیاز مناطق در حوزه تولید محتوای فضای مجازی و نیز لزوم شناسایی، استعدادیابی، رشد و ارتقای مهارت‌ها و ظرفیت‌های داخلی و مردمی در قالب کانون‌های تولید محتوای فضای مجازی در مناطق، مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری در راستای تحقق این هدف اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت وبینار می‌کند. در گام نخست فرهنگ‌سراهای ارسباران، اشراق، سرو، رازی، امید، اخلاق، خاوران، شهید حاج قاسم سلیمانی، خاتم(ص) و انقلاب اسلامی برای آموزش و راه‌اندازی کانون انتخاب شده‌اند و به زودی این دوره‌ها در سایر مناطق و فرهنگ‌سراها ادامه خواهد یافت. 

خونویی در ادامه توضیح داد: علاقه‌مندان (همکاران و عموم مردم) پس از ثبت نام در مناطق و فرهنگ‌سرای مورد نظر خود می‌توانند به عضویت کانون تولید محتوا در فضای مجازی در آمده و دوره آموزشی خود را با بهره‌گیری از استادان بنام در این رشته با سرفصل‌هایی مانند الزامات تولید محتوای فرهنگی و هنری جذاب و مؤثر، مهندسی پیام، مبانی رسانه‌ای و نرم‌افزاری مورد نیاز با تمرکز بر عکس و فیلم و... سپری کنند. 
 
علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از چهارم تا ۱۲ شهریور ماه به فرهنگ‌سراهای ذکرشده مراجعه کنند و یا با شماره ۹۶۶۵۲۵۰۱ تماس بگیرند. 

نظر شما