جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
در ادامه اجرای ویژه‌برنامه «تعزیت خورشید» در مناطق مختلف شهر تهران، این برنامه در روزهای تاسوعا و عاشورا میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در ادامه اجرای ویژه‌برنامه «تعزیت خورشید» در مناطق مختلف شهر تهران به مناسبت ماه محرم، این ویژه‌برنامه با اجرای آیین تعزیه در روزهای تاسوعا و عاشورا میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.

فرهنگ‌سرای اشراق در منطقه ۴ و فرهنگ‌سرای رازی در منطقه ۱۱ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روزهای شنبه و یکشنبه هشتم و نهم شهریور همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی محل اجرای تعزیه گروه حضرت ابوالفضل(ع) و گروه حیدر کرار است.

همچنین گروه تعزیه شهید فلاحی در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فرهنگ‌سرای خاوران در منطقه ۱۵ و گروه کهربای تعزیه در فرهنگ‌سرای بهمن در منطقه ۱۶ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ اجرای تعزیه خواهند داشت.

ویژه‌برنامه تعزیت خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب اجرای ۷۲ برنامه تعزیه توسط گروه‌های شاخص آیینی در ۱۰ منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سراهای شهر تهران در مناطق ۱، ۴، ۵، ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ در ویژه‌برنامه تعزیت خورشید میزبان شهروندان سوگوار است و فرهنگ‌سرای خاتم(ص) نیز به عنوان دبیرخانه، مسئولیت برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق را بر عهده دارد.

شهروندان می‌توانند تا ۲۷ شهریور مصادف با ۲۷ محرم در مجالس تعزیه این ویژه‌برنامه حضور یافته و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۰۲۰۷۰۶۴ و ۶۶۰۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.
نظر شما