چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
فرهنگ‌سرای فردوس همزمان با ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان، نمایشگاه حضوری و مجازی عکس محرم با عنوان «جلوه سوگ» را در نگارخانه پردیسان برپا کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه عکس «جلوه سوگ» آثار هنرمند عکاس عباس فصیحی همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و با هدف گسترش و تبیین فرهنگ عاشورایی در گالری نگارخانه پردیسان و فضای مجازی برپا شده است.

در این نمایشگاه ۲۰ تابلو عکس در ابعاد مختلف از آثار عباس فصیحی با محوریت محرم و عاشورا، تعزیه‌خوانی، عزاداری امام حسین(ع) به نمایش گذاشته شده است.

عباس فصیحی هنر عکاسی را به صورت تجربی آغاز کرده و بنا به علاقه و تلاش در این حوزه و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در این رشته، در جشنواره‌های مختلف شرکت کرده است که از افتخارات وی می‌توان به مواردی همچون: نفر دوم سوگواره خورشید در سال 1380 و نفر برتر جشنواره عکس عاشوراییان اسلامشهر اشاره کرد؛ همچنین آثار این هنرمند جوان، در جشنواره‌های مختلف از جمله طریق جاوید داشنگاه تهران در سال ۸۱، جشنواره عکس فرهنگ تمدن ـ دین در سال ۸۴ به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده مجازی این نمایشگاه می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی @ferdoss.farhangsaraa مراجعه کنند.
نظر شما