سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
فرهنگ‌سرای ملل در تداوم ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با روز شهادت شهید سرلشکر ولی الله فلاحی، مسابقه کتابخوانی «کارنامه» را با همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کرد مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگ‌سرای ملل گفت: یکی از چهره‌های اثرگذار در هشت سال دفاع مقدس که در مدت کوتاهی که در جنگ مسئولیت داشت زمینه‌ساز چند عملیات موفق از جمله شکست حصر آبادان شد و پیش از آن هم در ختم غائله گروهک‌ها بسیار شجاعانه و مدبرانه عمل کرد، شهید والامقام شهید سرلشکر ولی الله فلاحی است که شاید برای بسیاری از مردم، خصوصا نسل جوان شناخته شده نیست. کسی که مورد اعتماد حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان نماینده امام بود و پس از عزل بنی صدر، اختیارات فرماندهی کل از سوی حضرت امام به صورت موقت به ایشان سپرده شد. انسانی وارسته، فرهیخته، مؤمن و صالح، متأثر از تعالی در خانواده‌ای با ریشه‌های مذهبی قوی بود که بسیاری از بدخواهان انقلاب بیش از آن که از جایگاه نظامی او در هراس باشند از ولایتمداری و ایمان حقیقی و شعارهایش می‌ترسیدند. فلاحی از نوابغ نظامی‌گری است و در منطقه یک توفیق داریم یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های قدیم و اصلی زعفرانیه، مزین به نام و سردیس این شهید والامقام است.

کرد درباره جزئیات مسابقه کتابخوانی کارنامه گفت: کتاب در چند قالب برای این مسابقه تهیه شده و مخاطبان می‌توانند به صورت رایگان به فایل متنی(PDF) و صوتی کتاب دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: کتاب پیش بینی شده برای این مسابقه قالب داستانی و روایتی ساده و دلنشین دارد که برای مخاطبان جذاب است و فایل صوتی تهیه شده برای آن نیز با مشارکت مؤسسه ایران صدا و با اجرای صداپیشگان حرفه‌ای ویژه مسابقه تهیه شده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند فایل رایگان متن و سؤالات مسابقه و فایل‌های قالب صوتی کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند و پس از مطالعه کتاب، پاسخ سؤالات را تا ۱۲ آبان در قالب یک عدد ۱۴ رقمی به سامانه پیامکی فرهنگ‌سرای ملل 200018371 ارسال کنند و در صورت نیاز یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22207051 تماس بگیرند.





نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۲
انتشار یافته: ۱
خسروساکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
سلام.من در مسابقه کارنامه فرمانده برنده شدم ولی تا امروز جایزه ۲۰۰ هزار تومانی به حسابم واریز نشده.۰۹۱۶۳۴۳۱۲۵۴
نظر شما