شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۶۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
فرهنگ‌سرای خانواده همزمان با اربعین حسینی پادکست «مسیر عشق» را تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده همزمان با اربعین حسینی پادکست «مسیر عشق» را تولید و منتشر کرد. این محصول مجازی با هدف آشنایی نسل جدید با فلسفه راهپیمایی اربعین و مراسم آن، نقل قول و روایت فلسفه اربعین از ائمه اطهار و بزرگان دین با صدای مرحوم شیخ احمد کافی با بیان خاطرات وی از پیاده‌روی نجف تا کَربلا تولید شده است. پوستر مجازی «توشه اربعین» نیز دیگر محصول فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت اربعین است. 

برپایی نمایشگاه مجازی عکس با همکاری معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی با موضوع تحکیم نظام خانواده در پیاده روی اربعین برای اشاعه فرهنگ حسینی و پیوند آن با تحکیم خانواده و انتشار احادیث امام حسین(ع) به صورت استوری از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت اربعین حسینی است.

همچنین به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده برنامه «چله عاشقی» برگرفته از اشعار حسین ملکیان، سیدحمیدرضا برقعی و شعرخوانی محمدفاضل فروتنی هنرمند بیرجندی با موضوع و محوریت شهادت، اربعین و معرفی کتاب «همیشه گوارا»؛ شناخت آب در قرآن کریم نوشته طیبه عابدین و زیارت اربعین با حضور معصومه اسکویی (کارشناس مذهبی) در فضای مجازی منتشر می‌شود.

شهروندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند به صفحات مجازی فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.
نظر شما