جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
به همت مراکز مشارکتی و کانون‌های شهر تهران انجام می‌شود
ویژه‌برنامه «قدردانیم» با موضوع تقدیر شهروندان از مدافعان سلامت از ۱۰ آبان تا ۱۰ آذر توسط خانه‌های کودک و فرهنگ مشارکتی شهر تهران و کانون‌های مناطق ۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای خاص برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه برنامه «قدردانیم» با موضوع تقدیر شهروندان از مدافعان سلامت در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی از ۱۰ آبان تا ۱۰ آذر، توسط خانه‌های کودک و فرهنگ مشارکتی شهر تهران و کانون‌های مناطق ۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای خاص برگزار می‌شود.  

این برنامه از تاریخ ۱۰ آبان ماه با اعلام فراخوان از سوی مراکز مشارکتی و کانون‌ها آغاز خواهد شد و نوآموزان خانه‌های کودک و فراگیران خانه‌های فرهنگ (در تمامی سنین) و اعضای کانون‌ها می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آبان ماه با نگارش نامه یا نقاشی برای پرستاران و کادر درمانی، از زحمات آنان قدردانی کنند. 
 
پس از تجمیع آثار در مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه و آماده‌سازی در مرکز مشارکت‌ها، آثار ارائه‌شده در تاریخ ۳۰ آذر ماه همزمان با روز پرستار به کادر درمانی بیمارستان‌های پایتخت اهدا می‌شود. همچنین در قالب این ویژه‌برنامه از نگارنده‌های نامه‌ها و خالقان آثار برگزیده تقدیر خواهد شد. 
  
این برنامه با هدف گسترش فرهنگ صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، جمعی و خانواده، گسترش روحیه ایثار، خیرخواهی، کمک به همنوعان، امید به آینده، شادابی و نشاط اجتماعی و ارتقای همبستگی اجتماعی برگزار خواهد شد.
نظر شما