جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
فرهنگ‌سرای خانواده در آستانه فرارسیدن هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) مسابقه پخت کیک و شیرینی در خانه با عنوان «خانه با عطر و بوی ولادت» برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به منظور گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی ، توسعه فعالیت‌های مشارکتی فرهنگی در بین خانواده‌ها، تغییر ذائقه اعضا خانواده و ایجاد روحیه نشاط و مشارکت اعضا خانواده با مادر در تهیه و طراحی کیک و ايجاد نشاط در خانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با پخت کیک و ذکر نام«خانه با عطر و بوی ولادت» و ارسال تصویر یا ویدیو به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی مجازی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade @ تا ١٥ آبان در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین مسابقه کتابخوانی«یک پنجره خورشید» با هدف تقویت اخلاق تقویت اخلاق و مهرورزی در خانواده‌ها و الگوپذیری از اهل بیت(ع) برگرفته از کتاب یک پنجره خورشید با سبک روان ویژه گروه سنی کودک، نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده و در قالب موشن گرافی از رحلت تا ولادت پیامبر اکرم(ص) با مشاركت کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی خراسان جنوبی تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده تماس بگیرند.

شهروندان برای بهره‌مندی برنامه‌های مجازی این مرکز می‌توانند به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.

نظر شما