شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۲۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده با مشارکت کانون کتاب آستان قدس رضوی خراسان جنوبی، پویش کتابخوانی «هرخانه یک کتابخانه» را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده با مشارکت کانون کتاب آستان قدس رضوی خراسان جنوبی، پویش کتابخوانی «هرخانه یک کتابخانه» را برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصویر از کتابخانه شخصی کودکان و نوجوانان و سایر اعضای خانواده یا ارسال نقاشی و ویدیو از بهترین کتابی که مطالعه کردند در این برنامه شرکت کنند.

باتوجه به نقش مطالعه کتاب‌های مفید و ارزشمند در پایبندی بر باورها فرهنگ اسلامی در راستای بهبود سبک زندگی اسلامی و ایرانی «پویش کتابخوانی هر خانه یک کتابخانه» به منظور گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و توسعه فعالیت‌های مشارکتی فرهنگی در بین خانواده‌ها با مشارکت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

شهروندان برای شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را از ۱۳ تا ۲۳ آبان به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی @Farhangsara_khanevade  و Ketabkhanekhanevade@ ارسال کنند.

نظر شما