شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
انتشارات مدرسه در بیست و هشتمین هفته کتاب و کتابخوانی، مصادف با سی‌امین سال تأسیس انتشارات، برنامه‌های فرهنگی خود را در قالب « سالِ سی» به صورت مجازی برگزار می‌کند.
تولد ۳۰ سالگی انتشارات مدرسه و برنامه‌‌های برخط در هفته کتاببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هفته کتاب را می‌توان فرصت مناسبی برای معرفی اهداف، برنامه‌ها و وظایف انتشارات مدرسه و همچنین دستاوردهای انتشارات و خدمات متنوع این موسسه فرهنگی در سی‌امین سالگرد آن به عموم مردم دانست، به همین مناسبت انتشارات مدرسه برنامه‌های ویژه‌ای را تحت عنوان «سالِ سی» همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌کند.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری بر خط مسابقه کتابخوانی، رونمایی بر خط کتاب‌های تازه منتشر شده، رونمایی بر خط کتاب‌های کار، برگزاری نمایشگاه مجازی ناشران آموزش و پرورش، آغاز اجرای طرح ملی کتابخانه تخصصی معلمان، فروش ویژه در فروشگاه‌ها و همچنین برگزاری دومین جشن سپاس دوست و... اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در برنامه‌های عنوان شده می‌توانید به پایگاه خبری انتشارات مدرسه به آدرسwww.madresehpub.ir مراجعه کنید.

شایان ذکر است از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.
نظر شما