جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۵۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین نشست از سلسله گفت‌وگوهای خود سراغ مسئله استرس در دوران کرونا رفته و به سوالات مردم در این زمینه به صورت مجازی پاسخ می‌دهد.
استرس و کرونا» سوژه نشست مجازی فرهنگسرای اندیشه شد/ بررسی راه‌های مقابله با استرس در دوران کرونابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، ویروس کرونا تاثیرات بسیار زیادی بر روی زندگی مردم سراسر دنیا داشته است؛ این ویروس در عین حال که بسیاری از تجمعات را به تعطیلی کشاند، تاثیرات زیادی نیز بر زندگی مردم در کشورمان داشت. در این بین، یکی از چالش‌هایی که همراه با ویروس کرونا بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرارداد استرس مبتلاشدن به این ویروس بود. حال سوال اساسی اینجاست که چگونه می‌توان استرس مبتلاشدن به این بیماری را مدیریت کرد؟
فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین برنامه از سری گفت‌وگوهای تصویری خود که در فضای مجازی پخش می‌شود، سراغ این سوژه رفته و ضمن بررسی روان‌شناختی، به موضوع مهم استرس و تاثیرات مخرب آن در روزهای کرونایی پاسخ داده است.
در این گفت‌وگو نسبت به عوارض استرس و روش‌های مدیریت آن آگاه‌سازی عمومی شده و روش‌های مقابله با استرس ناشی از مبتلاشدن به کرونا شرح و بسط داده می‌شود.
در این جلسه دکتر منصوریان، روان‌شناس باسابقه و از اساتید دانشگاه در برابر معصومه دلسوز به عنوان کارشناس مجری قرار گرفته و به سوالاتی درباره موضوع این جلسه پاسخ می‌دهد.
این برنامه روز چهارشنبه 21 آبان ماه ضبط شده و به زودی از طریق صفحه مجازی فرهنگسرای اندیشه به آدرس @farhangsara.andishe منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

نظر شما