شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۷۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم در ایام برگزاری بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم برای عدالت آموزشیبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، امین آصفی مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌ اهدای کتاب به مناطق محروم سراسر کشور گفت: انجمن ناشران آموزشی در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و تبع آن کاهش کمی و کیفی آموزش به تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم با کتاب‌های آموزشی روی آورده است.

مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی ادامه داد: ناشران عضو انجمن آموزشی نسبت به تهیه هزاران جلد کتاب و اهدا آن اقدام کردند و با همکاری مجامع حمایتی و انجمن‌های خیرین، توزیع کتاب‌ها به نقاط محروم و دور دست انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امر اهدا همچنان ادامه دارد و طی یک ماه آینده با توجه به محدودیت‌های کرونایی امتداد خواهد داشت، گفت: اتفاق خوبی که در این دوره رقم خورده است همکاری انجمن ناشران آموزشی با یونسکو و شرکت میهن بوده که ۶۰ مدرسه ساخته شده توسط این شرکت با عنوان فرزندان میهن، توسط ناشران انجمن، تجهیز کتابی می‌شوند.

 آصفی گفت: مراسم اهدا کتاب در شهر میهن برای ۶۰ مدرسه فرزندان میهن اجرا شد که در ضمن این مراسم بازدیدی نیز از فضای این کارخانه صورت گرفت.
نظر شما