شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۹۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
ساداتی‌نژاد با اشاره به برگزاری جشنواره فصل همدلی:
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی، گفت: مجاهدت‌های کادر درمان باید برای آیندگان این سرزمین ثبت شود.
برجسته‌سازی فداکاری ایثارگران سلامت در گرو فعالیت فعالان هنری و فرهنگی استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با شرایط مبارزه با ویروس کرونا در کشور، گفت: متاسفانه شرایط بوجود آمده بر اثر این بیماری، سبک زندگی جوامع مختلف را تغییر داده است.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کادر درمان در نخستین سنگر مبارزه با کرونا قرار دارد که اقدامات این افراد شایسته برجسته سازی است، اظهار کرد: بنابراین می توان از ظرفیت مولفه هنر برای برجسته سازی و انتقال پیام پایداری مدافعان سلامت و صبر و همدلی مردم استفاده کرد.
وی برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی از سوی فرهنگسرای اندیشه را اقدامی ارزشمند در راستای وقایع نگاری ادبی در تاریخ کشورمان دانست و ادامه داد: در واقع همانطور که متولیان فرهنگی کشور در دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی در راستای ثبت از خودگذشتگی رزمندگان دریغ نکردند و امروزه شاهد آثار مختلفی در حوزه های چاپ کتاب، شعر، فیلم، داستان، مستند و غیره هستیم، این جشنواره نیز هدف شایسته ای را دنبال می کند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی مجاهدت‌های کادر درمان باید برای آیندگان این سرزمین ثبت شود و این در حالیست که حوزه ادبیات به عنوان محور جشنواره یاد شده به این امر کمک شایانی می کند.



نظر شما