شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۱۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کتاب خانه فرهنگسرای اشراق با شیوع ویروس کرونا در کنار امانت‌دهی کتاب، برنامه‌های ویژه کتابخانه را به صورت مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،  کتابخانه اشراق بسته برنامه‌های زیر را به صورت مجازی از دی ماه اجرا می‌کند.

یک جرعه کتاب

برنامه «یک جرعه کتاب» با هدف ترویج و اشاعه‌ فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی به صورت پادکست  به معرفی کتاب ‌های «مربع‌های قرمز» نوشته زینب عرفانیان که از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، کتاب «کشتی پهلو گرفته»  نوشته سید مهدی شجاعی، که از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است، کتاب «پوتین‌های قرمز» به نویسندگی فاطمه بهبودی که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است، کتاب «دلتنگ نباش» نوشته زینب مولایی که از سوی انتشارات روایت فتح  منتشر شده است. پادکست این کتاب‌ها در صفحه اینستاگرام قابل رویت است.

لحظه‌های آسمانی

برنامه «لحظه‌های آسمانی» با هدف انس با قرآن، بهره‌وری از متون دینی با محوریت قرآن کریم با موضوعات: شرح صدر، یقین در قرآن، احترام به پدر و مادر، ربا در قرآن و...  در تاریخ ، 15، 22، 29 و ... دی ماه به صورت فتو کلیپ در صفحات مجازی بارگزاری می‌شود .

ائمه اطهار


فتو کلیپ «ائمه اطهار» باهدف آشنایی مخاطبین با حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی دینی و شناخت شخصیت ایشان به عنوان الگوی دینی در تاریخ 28 دی ماه، درفضای مجازی بارگزاری می‌شود.

تلنگر

ویژه برنامه «تلنگر» با هدف انس با قرآن، بهره برداری از متون مرجع دینی به معرفی آیات قرآنی با موضوعات اندیشه، عدالت، قضاوت، بی توجهی به بدی با استفاده از کتاب‌های که در زمینه به چاپ رسیده است. در تاریخ11، 16، 18، 20، 23، 25، 27،  دی ماه در فضای مجازی بارگزاری می شود.

برکت کوچه‌ها

ویژه برنامه «برکت کوچه‌ها» که به صورت پوستر اینفوگرافی به معرفی شهید سردار سلیمانی و  شهید زین‌الدین می‌پردازد، با هدف ترویج روحیه ‌ایثار، جهاد و شهادت  در تاریخ 13و 20 در فضای مجازی منتشر شده است.

ترنم وحی

پادکست «ترنم وحی» با موضوعات دوستی با قرآن، لحظه به لحظه با قرآن، همراه با قرآن، لحظه های قرآنی در تاریخ های 11، 18 ، 25 در فضای مجازی بارگزاری می‌شود .

مرد روزهای نبرد

ویژه برنامه «مرد روزهای نبرد» با هدف آشنایی با سیره و ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی با عناوینی همچون، سردار دلها، مرد میدان، مرد سخت کوش در فضای مجازی در تاریخ های 13 و ...  منتشر می‌شود.

فرهنگ‌سرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره قرار دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن77359251تماس بگیرند و یابه نشانی eshragh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما