چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کتابخانه لویزان و کتابخانه امید منطقه 4 در ایام کرونا در کنار امانت دهی کتاب به مراجعان برنامه های فرهنگی خود را اعلام کرد.
برگزاری  برنامه فرهنگی  کتابخانه لویزان و کتابخانه امید  در فضای مجازی
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، کتابخانه لویزان  بسته برنامه‌های زیر را به صورت مجازی در ماه بهمن ماه  اجرا می‌کند.

صدای پای آب
 پادکست صدای پای آب  با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با ی از شاعران معاصر، ترویج اخلاقیات و  ارزش‌های خانوادگی و اجتماعی و امید می‌پردازد .در این پادکست  شعر خوانی هوشنگ ابتهاج و قیصر امین پور دربیان انتظار، در تاریخ 7 بهمن منتشر می شود.

زمستان پس از تو
زمستان پس از تو کلیپی که  به بررسی زندگی همسر شهید  رستگار،  شهیدعلی موحددانش و شهید متوسلیان می پردازد با هدف  آشنایی مخاطبین با زندگی همسران و مادران شهید و نقش آنها در جایگاه یک زن و معرفی به عنوان الگوی مناسب می پردازد زمستان پس از تو در  تاریخ10و15و20 بهمن در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
پرتوی قرآن 
فتوکلیپ پرتوی قرآن ذکر یکی آبات سوره اسرا با صدای مرحوم عبدالباسط به یادآوری یکی از نکات ظریف دستورات و یا سنتهای الهی کتاب آسمانی می پردازد که در فضای مجازی در تاریخ 10 بهمن ماه منتشر می شود 
این کارو نکنین
پادکست  این کارو نکنین از خاطرات شفاهی مردم شرح بعضی از خاطرات دوران گذشته و تأثیرات تلخ و شیرینی که از آن ها در زندگی گرفته و میتواند برای دشهروندان الگوی رفتاری ایجاد کند. پادکست این کارو نکنین در تاریخ 15 و 25 بهمن در فضای مجازی منتشر می شود.
رد پای عشق
فتو کلیپ ردپای عشق با هدف ترویج امید و انگیزه  و تلاش برای بالا بردن همیاری در کشور به  معرفی افراد سخت کوش و جهادگر در زندگی شخصی و اجتماعی می پردازد،
رد پای عشق به معرفی ک خانم دکتر لعبت گرانپایه جراح عمومی بیمارستان سینا یکی از این افراد است. ایشان سالهاست که با ویزیت و جراحی های متعدد رایگان در سطح کشور و در مناطق محروم الگوی تلاش و جهاد ر راه خدا ست. می پردازد این برنامه در تاریخ 20 بهمن در فضای مجازی برگزار می کند.
قرآن عربی مبین
پادکست قرآن عربی مبین  پاسخ به  پرسش اینکه چرا قرآن به زبان عربی است و نه به زبان های دیگر پرسش بسیاری از ماست می پردازد این برنامه در تاریخ '25 بهمن منتشر شده است.


برنامه‌های  فرهنگی کتابخانه امید  با عناوین حماسه و نور، كرونا و نقش ما، تاریخ بیداری، پرتوهاي آسماني،ادبستان، نماکتاب  فرهنگی مجازی که به صورت مجازی در ماه بهمن ماه منتشر شده است.
روزهای حماسه و نور
پوستر روزهای حماسه ونورکه به بررسی وقایع و روزشمار دهه فجر می پردازد. که در تاریخ 10 بهمن ماه درفضای مجازی منتشر شده است.

كرونا و نقش ما
ویدئو کلیپ كرونا و نقش ما به بررسی روانشناسی کرونا و نقش این ویروس در زندگی روزمره است. در تاریخ 11 بهمن ماه در فضای مجازی منتشر  می شود.

ادبستان
پادکست ادبستان در تاریخ 13-20-27 بهمن ماه  منتشر می شود و  به بررسی اشعار خیام شاعر ایرانی می پردازد.

پرتوهاي آسماني
پوستر پرتوهای آسمانی در تاریخ 14-25-27 بهمن  احادیثی برای مناسبتهای 'ولادت حضرت زهرا(س)-ولادت امام محمدباقر(ع)-شهادت امام علی نقی(ع) برگزار می شود.
نماکتاب

ویدئو کلیپ نماکتاب معرفي كتاب شب ظلمانی شاهنشاهی در تاریخ 19 بهمن ماه در فضای مجازی منتشر شده .کتاب شب ظلمانی به نویسندگی  رضا جولایی که از سوی انتشارات چشمه منتشر شده است.

تاریخ بیداری 

ویدیو کلیپ تاریخ بیداری  به بررسی  قیام قهرمانانه مردم تبریز  می پردازد و این برنامه در تاریخ 29 بهمن منتشرمی شود
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می تواند با شماره تلفن 22956655 کتابخانه لویزان تماس بگیرند و یا با شماره 77077175 کتابخانه امید تماس بگیرند.
نظر شما