شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
رسانه عربي «الميادين» پيام همبستگي بانوان هنرمند ايراني را با پخش بخش‌هایی از سمفونی شهرزاد با آهنگ‌سازی امین‌الله حسین و نوازندگی 30 نفر از هنرمندان بانوي كشورمان را به كادرهاي درمان جهان رساند.
«الميادين» پيام شهرزاد را به كادر درمان جهان رساند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، شبکه المیادین شب گذشته در يكي از مهمترين بخش‌هاي خبري خود يعني برنامه «المشهدیه» که عموماً به رویدادهای فرهنگی می‌پردازد، بخش‌هایی از سمفونی شهرزاد با آهنگ‌سازی امین‌الله حسین و نوازندگی 30 نفر از هنرمندان بانوي كشورمان،  را پخش کرد.
در این برنامه همچنین با خانم عنایت مهر مدیر پروژه سمفونی شهرزاد گفتگوي ويژه و زنده‌اي انجام داد.
خانم عنايت مهر در این مصاحبه اظهار داشت: این سمفونی زیر نظر معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری با هدف احترام و قدر دانی از تلاش‌های شبانه روزی کادرهاي پزشکی جهان که شبانه روز در تلاش برای درمان بیماران کرونایی هستند، تولید و اجرا شد و علت انتخاب سی نفر بانو برای نوازندگی، یادآور سیمرغی است که از سی پرنده تشکیل شد و نشان می‌دهد که با همبستگی با یکدیگر می‌توان مشکلات را هر چند كلان باشند؛ پشت سر گذاشت.  
وی در پایان ضمن تقدیم سمفونی شهرزاد به کادر پزشکی و سلامت کشورمان و كشورهاي جهان گفت: در این سمفونی احساسات خود را به زبان موسیقی نسبت به کادر درمان در همة گيتي ابراز شده و حاوی پیامی برای صلح، محبت و دوستی نسبت به تمام انسان‌هاست.
اين برنامه مورد توجه و بازخورد بسيار گسترده‌اي داشته است.

نظر شما