جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
توسط سازمان فرهنگی هنری اجرا می‌شود
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پویش «هر خانه یک پرچم» را همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.
عرضه باتخفیف پرچم ایران در پویش «هر خانه یک پرچم»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جلال اسعدی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و رییس فرهنگ‌سرای دانش از اجرای پویش «هر خانه یک پرچم» به دبیری این منطقه خبر داد و گفت: این پویش به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نصب پرچم بر سردر خانه‌ها در ایام دهه فجر برگزار می‌شود. 
 
وی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند در ایام‌الله دهه فجر با تهیه پرچم سه رنگ ایران اسلامی از دبیرخانه، در این پویش همگانی شرکت کنند و پس از نصب بر سردر خانه یا مغازه خود، تصویر آن را برای شرکت در مسابقه و دریافت هدیه به دبیرخانه ارسال کنند. 

دبیر پویش «هر خانه یک پرچم» ادامه داد: در این پویش پرچم ایران در ابعاد دلخواه با تخفیف ویژه و ارسال رایگان توسط دبیرخانه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و مهلت درخواست پرچم ۲۱ بهمن ماه تعیین شده است. 

اسعدی اضافه کرد: برای تسهیل در شرکت شهروندان در پویش راه‌های مختلفی پیش‌بینی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۲۱، مراجعه به صفحه اینستاگرام 1KHANEH_1PARCHAM، ارسال پیام به شماره  ۰۹۳۰۸۷۲۰۰۸۹ در پیام‌رسان واتساپ و یا تماس با تلفن گویای ۱۸۳۷ در این پویش شرکت کنند. 

روابط عمومی دبیرخانه پویش با شماره تماس ۴۴۵۸۷۶۲۵-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سؤالات شهروندان است. 
نظر شما