شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
در نشستی با حضور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری
نشست رونمایی از سامانه مشارکت‌های فرهنگی هنری با حضور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شنبه ۱۱ بهمن ماه در مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست رونمایی از سامانه مشارکت‌های فرهنگی هنری با حضور سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و تعدادی از مدیران و کارشناسان واحدهای مرکز مشارکت‌ها شنبه ۱۱ بهمن ماه در مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

حمیدرضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری در این نشست عنوان کرد: سامانه مشارکت‌ها برای یکپارچه‌سازی و ساماندهی فرایند تأسیس و تمدید، ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق و شفاف از کانون‌ها، مراکز مشارکتی و تفاهم‌نامه‌ها و نیز تسهیل در دسترسی اطلاعات مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری در چهار فاز طراحی شد. در فاز اول به منظور اهمیت ساماندهی اطلاعات کانون‌ها و سیستمی کردن فرایند تأسیس و تمدید این بخش راه‌اندازی شد. 

وی اضافه کرد: اتصال برنامه‌های کانونی به سامانه برنامه‌ریزی و اتصال سامانه به سیستم کارت اعضای فعال کانونی از دیگر اقدامات در این سامانه است که در مراحل بعدی به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
در ادامه سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری گفت: از آنجا که راه‌اندازی این سیستم در تسهیل روند صدور مجوز و ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق و هوشمند مؤثر است، می‌توان آن را از رویدادهای بسیار خوبی دانست که در این دوران رخ داده است.

وی افزود: این سامانه می‌تواند درگاه اتصال نیازها و خدمات‌دهندگان باشد تا شهروندان و علاقه‌مندان به راحتی بتوانند پس از مراجعه به سامانه با چند پرسش و پاسخ با فضا و فعالیت‌های سازمان آشنا شده و به راحتی از بخش‌های مورد نیاز خود بهره‌مند شوند.

در پایان مراسم اعلام شد سامانه مشارکت‌های فرهنگی هنری از ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت رسمی آغاز به فعالیت می‌کند. همچنین کلاس‌های آموزشی این سامانه برای کارشناسان شبکه همکاری‌های سازمان روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۱۳ تا ۱۵ بهمن در مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود. 
نظر شما