شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۹۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
مسابقه پیامکی «تجلی انقلاب» ویژه گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محسن دستمالچی رییس فرهنگ‌سرای ولا از برگزاری مسابقه پیامکی «تجلی انقلاب» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر منتشر می‌شود و شامل ۱۱ جدول متنوع با محتوا و پیام‌های انقلابی، مهدوی، ایرانی، ولایی و... است. 

وی افزود: کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده می‌توانند با چینش پاسخ جدول‌ها، پیام نهایی را پیدا کنند و به صورت یک عدد ۱۱ رقمی به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۸۳۷۲۰ بفرستند. قرعه‌کشی برگزیدگان این مسابقه هفتم اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان امام علی(ع) انجام می‌شود و به ۵۷ برگزیده این مسابقه پیامکی جوایز نقدی همراه با بسته فرهنگی اهدا می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای ولا ادامه داد: فایل pdf این کتاب از طریق فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سایت فرهنگ‌سرای ولا به نشانی vela.farhangsara.ir قابل دریافت است و همچنین علاقه‌مندان برای دریافت کتابچه مسابقه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ولا به نشانی شهر ری، میدان نماز مراجعه کنند. 

این مسابقه به همت فرهنگ‌سرای ولا و با مشارکت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و دفتر استان تهران، ویژه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نظر شما