جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۴۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
نمایشگاه آثار نقاشی افسانه وثوقی با عنوان «رنگ واژه» در نگارخانه آفرینش هنر در فرهنگسرای اشراق به صورت مجازی برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه مجازی آثار افسانه وثوقیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه آثار نقاشی افسانه وثوقی با عنوان «رنگ واژه» در نگارخانه آفرینش هنر در فرهنگسرای اشراق به صورت مجازی برگزار می‌شود.

20 اثر نقاشی موجود در این نمایشگاه به سبک رئال و تکنیک‌های رنگ و روغن، پاستل مدادی و طراحی زنده در معرض تماشای علاقمندان قرار خواهد گرفت. نقاشی پرتره افراد مشهوری همچون محمدرضا شجریان، احمد عبادی، جلال ذوالفنون، علی تجویدی و جلیل شهناز بخشی از این آثار را شامل می‌شود.

افسانه وثوقی متولد لیسانس نقاشی؛ فعالیت هنری خود را از سال 1384 و فعالیت آموزشی را هم از ۱۳۸۸ شروع کرده است. شرکت در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در گالری‌های متعدد و  موزه هنرهای معاصر اصفهان، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی در تهران، برگزاری چندین نمایشگاه از آثار هنرجویان، نفر برتر در جشنواره هدی سال ۱۳۸، طراحی چندین جلد کتاب هنری و تاسیس آموزشگاه زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد از جمله فعالیت‌های او است.

نظر شما