شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
آیین اختتامیه جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» با معرفی آثار منتخب و تقدیر از برگزیدگان، روز چهارشنبه 20 اسفندماه ساعت 16 در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه جشنواره «سه رنگ سربلندی» با تقدیر از برگزیدگان برگزار می‌شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای فردوس؛ آیین اختتامیه جشنواره «سه رنگ سربلندی» با معرفی آثار منتخب و تقدیر از برگزیدگان همراه با اجرای بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، روز چهارشنبه 20 اسفندماه ساعت 16 با حضور جمعی از مدیران شهری و فرهنگی در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.



جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف تقویت هویت ملی و ترویج نمادهای پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران، به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 و فرهنگسرای فردوس، از 12 تا 28 بهمن‌ماه در سطح مراکز و فرهنگ‌سراهای شهر تهران با شعار محوری « آینده‌ی روشن» برگزار شد.



این جشنواره در 4 بخش مسابقه سرود جمهوری اسلامی ایران، عکس، مونولوگ و نمایش خلاق به صورت مجازی اجرا و پس از اتمام مهلت ارسال آثار، تعداد 1560 اثر به دبیرخانه ارسال شد.


در بخش عکس با محوریت نشان پرشکوه پرچم و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعداد 720 اثر، در بخش سرود شامل دو محور اصلی (اجرای تک‌خوانی سرود جمهوری اسلامی ایران) و (اجرای تک‌خوانی سرودهای ملی، مذهبی و محلی با موضوع انقلاب اسلامی) تعداد 430 اثر، در بخش مونولوگ با نشان پرشکوه پرچم و پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 320 اثر و در بخش نمایش خلاق (ویژه کودک و نوجوان) از کتاب «تاج شاه و کلاه‌ها» نوشتـه محمدکاظم مزینانی تعداد 90 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.


اسامی اعضاء کمیته داوری جشنواره عبارت بود از: شهرام کرمی، حسن موذنی و افشین فکوری (در بخش مونولوگ و نمایش خلاق)، بابک ربوخه، مهدی غلامی و مرتضی بانیان (در بخش سرود) و رسول اولیاءزاده، امید خاکباز و سحر حاجی غنی‌زاده (در بخش عکس).


در آیین اختتامیه جشنواره «سه رنگ سربلندی»، از 35 نفر و گروه شرکت‌کننده به عنوان نفرات اول تا سوم و نفرات شایسته تقدیر در هر بخش با اهدای لوح، تندیس و هدیه نقدی تجلیل خواهد شد.

نظر شما