جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
نگارخانه معرفت در استقبال از بهار میزبان نمایشگاه مجازی خوشنویسی «نوروز و بهار در شکوه نستعلیق» اثر کاوه تیموری از استادان بنام هنر خوشنویسی کشور می‌شود.
نمایشگاه مجازی خوشنویسی «نوروز و بهار در شکوه نستعلیق»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه مجازی خوشنویسی «نوروز و بهار در شکوه نستعلیق» با درون‌مایه‌ای برگرفته از ناب سروده‌ها و شادمانه‌های شعرای فارسی در آینه نوروز و بهار، با هدف ایجاد انبساط خاطر بینندگان و زدودن رنج و تلخی ویروس کرونا با بهره‌مندی از هنر اعجاز انگیز خوشنویسی برگزار می‌شود.

کاوه تیموری از استادان بنام هنر خوشنویسی و خط پژوهان مطرح کشور است که علاوه بر نمایشگاه‌های داخلی، نمایشگاه‌های متعددی در کشورهای مختلف از جمله هندوستان، هلند، روسیه، بوسنی هرزگوین، سودان، هرات، افغانستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار کرده و ۹ عنوان کتاب در قلمرو هنر خوشنویسی تالیف کرده است. آخرین نمایشگاه تیموری با نام «آموزگار مهر» در مهرماه ۹۹ در برج میلاد برپا شده است.

این نمایشگاه ۲۸ اسفند در صفحه اینستاگرام نگارخانه معرفت به آدرس@gallery.marefat افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند علاوه بر صفحه نگارخانه معرفت به صفحه فرهنگ‌سرای معرفت @marefat.farhangsara مراجعه کنند.



نظر شما