جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
در آستانه بهار 1400 فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود؛
فرهنگسرای سرو در آستانه بهار 1400 با پیشنهادی برای سرگرمی بچه ها "جشنواره تفریح های خانگی فیلم کوتاه 1 دقیقه ای" را برگزار می کند .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این جشنواره با بازی و تفریح خانگی با کودکان ، نوروز متفاوت کرونایی خاطره انگیزی را از تاریخ یکم تا پانزدهم فروردین 1400  برگزار می شود.

روزهای بلند بهاری از راه رسیده‏اند، اما با شیوع ویروس کرونا امسال هم تعطیلات نوروز هم تحت الشعاع قرار گرفت و اعضای خانواده مجبور شدند از دید و بازدید‏های نوروزی  و رفتن به مسافرت برحذر بوده تا زنجیره این شیوع را قطع نمایند.

بزرگترها در کنار بچه‌ها باید انگیزه و امید را تقویت و شادی را با بازی و سرگرمی مهمان خانه‏های خود کنند.

برای موفقیت بیشتر در مدیریت تعطیلات نوروزی برای شما پیشنهادی خوبی داریم تا با درست کردن کاردستی و تجربه تفریح‏های خانگی، تعطیلات متفاوت و خاطره انگیز رادر کنار خانواده سپری و این نوروز متفاوت را شاد بگذرانید و این شادی را با دیگر خانواده‏ها به اشتراک بگذارید چگونه؟

به ساده‏ترین روش از تفریح‏های خانگی خود فیلم کوتـاه 1 دقیقه‏ای تهیه و به شماره0933-5979594 واتساپ نمایید. به بهترین سرگرمی‏ها که مبتکرانه و کاملا خانوادگی باشد جـوایزی تعلق خواهد گرفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های نوروزی فرهنگسرای سرو به اینستاگرام این فرهنگسرا به آدرس @farhangsar_sarv مراجعه کنند
نظر شما