شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۸۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «نوروزگاه» را همزمان با ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ۶ نقطه شهر تهران برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با نوروز ۱۴۰۰ و مطابق نوروز سال‌های گذشته، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «نوروزگاه» را همزمان با ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ۶ نقطه شهر تهران برگزار می‌کند. 

این برنامه از یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای امام(ره)، فرهنگ‌سرای رازی، فرهنگ‌سرای خاوران، فرهنگ‌سرای بهمن و باغ‌موزه قصر و از ساعت ۹ تا ۱۷ در فرهنگ‌سرای اشراق با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود. 

برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات شهرستان‌ها، برپایی ایستگاه‌های تفریحی ورزشی، برپایی ایستگاه‌های کودکانه، اجرای عیدانه عروسکی تهران، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، اجرای بازی‌های بومی و محلی، برگزاری جنگ‌های شادی و برپایی نمایشگاه کتاب از بخش‌های پیش‌بینی‌شده در «نوروزگاه» است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی‌های زیر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند. 
فرهنگ‌سرای امام(ره): خیابان شهید باهنر، خیابان امیرسلیمانی.
فرهنگ‌سرای اشراق: فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره.
فرهنگ‌سرای رازی: میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی.
فرهنگ‌سرای خاوران: خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد.
فرهنگ‌سرای بهمن: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی.
باغ‌موزه قصر: خیابان شریعتی، خیابان شهدای ناجا.
نظر شما